Prezentare Proiect Erasmus+, KA229, “FUTURE PARTNERSHIPS”
PROIECTUL ERASMUS+ KA229
“FUTURE PARTNERSHIPS”
PREZENTARE GENERALĂ PROIECT
Acțiunea Cheie 229 :
|
Proiecte de schimb
interșcolar – Schimb de bune practici
|
||
Număr de referință :
|
2018-1-UK01-KA229-048616_4
|
||
Școala coordonatoare :
|
Crownbridge Special School
– Cwmbran, Țara Galilor
|
||
Școli partenere :
|
Școala Gimnazială Specială Târgoviște, România
Szkola Podstawowa Chocimska – Varșovia, Polonia;
CEEPR Aspanaes – Ferrol, Spania
|
||
Perioada de derulare :
|
01.09.2018 – 31.08.2020
|
||
Buget
proiect Școala Gimnazială
Specială Târgoviște :
|
17146 Euro
|
||
Date
coordonator :
|
Mihai Nicolae Cristian (cris_t_yan@yahoo.com,
07266259077, 0732100439)
|
||
Priorități orizontale ale proiectului :
|
Educația școlară - Consolidarea profilului (profilurilor)
profesiei de profesor
Educația școlară - Promovarea dobândirii de aptitudini și
competențe
|
||
Buget total
aprobat pentru proiectul “FUTURE
PARTNERSHIPS”
defalcat pe
itemi
Budget
Item
|
Grant
(Euro)
|
Project Management and
Implementation
|
30000.00
|
Learning, Teaching, Training
Activities
|
39627.00
|
TOTAL
|
69627.00
|
Buget
aprobat pentru Școala Gimnazială Specială Târgoviște defalcat pe itemi
Budget
Item
|
Grant
(Euro)
|
|
Project Management and
Implementation
|
6000.00
|
|
Learning, Teaching, Training
Activities
|
Travel
|
3620.00
|
Individual
Support
|
7526.00
|
|
TOTAL
|
17146.00
|
Mobility Time
& Financial Table
Tabel date
mobilitate și financiar
Date
financiare pentru unitatea noastră
|
|||||||||||
Nr. crt.
Flux
|
Gazda
mobilității
|
Locul de
desfășurare a mobilității
|
Total
participanți FLUX
|
Nr.
participanți din școala noastră pe FLUX
|
Durata zile
|
Perioada mobilității
|
Datele de plecare și sosire
|
Bandă de distanță
(Km)
|
Transport
100% per persoană (Euro)
|
Sprijin
Ind. 100% per persoană (Euro)
|
TOTAL 100%
: Gant,
Transport, Sprijin Ind. (Euro) |
1
|
Crownbridge Special School
|
Strada Turnpike Road, localitate Cwmbran,
Țara Galilor, cod poștal Np44 2bj
|
10
|
4
|
7
|
18.02.2019
22.02.2019
|
17.02.2019
23.02.2019
|
2000-2999
|
360
|
742
|
4408
1440
2968
|
2
|
Szkola Podstawowa Chocimska
|
Strada Chocimska 5, Localitate
Varșovia, Polonia, cod poștal 00-791
|
11
|
4
|
7
|
08.04.2019
12.04.2019
|
07.04.2019
13.04.2019
|
500-1999
|
275
|
742
|
4068
1100
2968
|
3
|
Școala Gimnazială Specială Târgoviște
|
Strada Ion Ghica, nr. 2,
Localitate Târgoviște, România, cod poștal 130121
|
9 + 2 elevi
|
-
|
7
|
13.05.2019
17.05.2019
|
12.05.2019
18.05.2019
|
-
|
-
|
-
|
-
|
4
|
CEEPR Aspanaes
|
Strada San Pedro de Leixa s/n,
localitate Ferrol, Spania, cod poștal 15405
|
10
|
3
|
5
|
03.06.2019
07.06.2019
|
03.06.2019
07.06.2019
|
2000-2999
|
360
|
530
|
2670
1080
1590
|
Subiecte abordate de proiect :
Sănătate și bunăstare
Cercetare și inovare
Predarea și învățarea limbilor străine
Extras din
rezumatul proiectului
Contextul principal al proiectului este acela de a face schimb de bune
practici în domeniul educației în cadrul școlilor speciale din Europa,
completând vizitele școlare internaționale pentru personal.
Fiecare partener va trebui să reflecte și, ori de câte ori este posibil,
să promoveze în mod activ obiectivele generale ale Consiliului Europei în
domeniul nevoilor educaționale speciale, în special întărirea profilului
profesiei de profesor și promovarea dobândirii de competențe și competențe în
special :
·
aprofundarea înțelegerii
reciproce în rândul cetățenilor din Europa,
·
respectarea diversității
culturilor și a modurilor de viață,
·
protecția și promovarea
diversității lingvistice și culturale,
·
dezvoltarea limbajului care
învață.
Schimbul de bune practici se va reflecta pentru toți membrii personalului
și comunitatea mai largă a pertenerilor care include părinți, organizații, instituții,
alte școli, comunitatea în general.
De asemenea, în domeniul învățării
limbajului, alfabetizării și comunicării, grupurile de lucru vor interacționa,
astfel încât orice feedback care va fi împărtășit în cadrul școlilor și în
cadrul grupurilor de profesioniști care includ pionierii Estyn din Țara Galilor
va avea un impact ulterior asupra elevilor din școlile partenere.
Gama de vârstă a elevilor din școlile partenere este cuprinsă de la 2
până la 19 ani.
Prioritățile proiectului se leagă și de schimbul de experiență privind
agenda națională a reformei curriculare din Țara Galilor, care se întâmplă la
nivel național, Crownbridge Special School fiind o școală de pionierat care se
axează pe domeniul învățării limbajului, alfabetizării și comunicării. Ne uităm
la modul în care putem dezvolta sălile de clasă să funcționeze eficient pentru
toți elevii individuali, folosind o abordare centrată pe elev și modul în care
putem să ne conectăm cu școala parteneră din întreaga Uniune Europeană pentru a
examina problemele sau lacunele similare pe care le putem aborda împreună.
Nevoile tuturor școlilor din cadrul proiectului au cerut să se analizeze modul
în care școlile se concentrează asupra priorităților individuale, și să
privească elevii cu nevoi complexe și suplimentare de învățare pentru a
dezvolta un program cuprinzător pentru toți.
În realizarea acestui proiect este necesară pentru școlile implicate, să
colecteze dovezi și date referitoare la obiectivele și prioritățile de mai jos
pentru a completa criteriile de succes necesare.
La sfârșitul proiectului toți cei implicați în acest proiect ar trebui să
reflecte și, ori de câte ori este posibil, să promoveze în mod activ
obiectivele și obiectivele generale ale proiectului :
-
aprofundarea înțelegerii
reciproce în rândul cetățenilor din Europa;
-
respectarea diversității
culturilor și modurilor de viață;
-
protejarea și promovarea
diversității lingvistice și culturale;
-
dezvoltarea plurilingvismului
ca un proces pe tot parcursul vieții;
-
dezvoltarea cursantului de
limbă;
-
dezvoltarea capacității de
învățare independentă și de dezvoltare a competențelor de literație în cadrul
curriculumului;
-
transparența și coerența în
predare și învățare și în cele mai bune practici.
Portofoliile de dovezi ar putea fi împărtășite în cadrul consorțiului și
în școlile noastre partenere, pentru a motiva cursanții prin recunoașterea
eforturilor lor de extindere și diversificare a competențelor.
Dezvoltați în continuare funcția pedagogică în cadrul școlilor, pentru a
îmbunătăți performanța și pentru a îmbunătăți predarea și învățarea,
alfabetizarea gândirii și cunoașterea limbilor străine!
Coordonator proiect, Director,
Inf. Mihai Nicolae Cristian prof.
Marinescu Eugenia
Comentarii
Trimiteți un comentariu